Мобайл маркетинг

Според последни статистики, притежателите на мобилни устройства по света са повече от 4 милиарда. Това означава три пъти повече от всички, които притежават телевизори или ползват интернет. Мобилният телефон се намира в джоба на всеки потенциален клиент, затова и големите компании насочават вниманието си към мобилния маркетинг.


Мобилният Маркетинг се установи като изключително мощен инструмент за лесно и бързо таргетиране на потенциалните потребители, което се определя от личното отношение и самата активност на тези потребители. Това дава насока на фирмите какво и на кого да предложат.


Всяко мобилно устройство – телефон, PDA, Netbook и др, дават възможност за интензивна комуникация чрез SMS, MMS, Bluetooth, WAP и др.


Основната цел на мобилния маркетинг е улесняване потребителите при избора на продукти и услуги, а резултатите който показва по отношение на разпознаваемост на марката и ангажираност с любимите брандове, карат все повече малки и големи компании да го използват в комуникацията с потенциалните си клиенти.
Назад